úterý 1. listopadu 2016

Vysoké Tatry - Tatralandia

Den 5.

S lehkým údivem jsme se dnes probudili do smutného, deštivého počasí. Jako by někdo věděl, že si potřebujeme odpočinout a dal nám tu možnost, né-li, že nám to vlastně bylo nařízeno, mládeži, dnes odpočívejte!

Ještě, že se z jídelny linula ta krásná a pronikavá vůně čerstvé kávy. Nechyběl ani domácí pečený koláč a tak byly spokojené alespoň chuťové buňky.

Dopoledne jsme strávili na pokoji, odpočíváním a plánováním na zbývající dny.

Program na odpoledne jsme dlouho vymýšlet nemuseli a v deštivém počasí to byla prima volba.
Zajeli jsme do nedaleké Tatralandie do bazénu :-)
Moc možností k focení nebylo a tak mi odpuste, že tento článek bude v duchu  odkazu a mých slov.
Pokud byste byli v Tatrách a potkalo Vás podobné počasí, neváhejte a vyrazte tam také.

Areál se zdál být opravdu velký a zdání nás nezklamalo :-) Bazény mají jak kryté, tak venkovní.

Během naší návštěvy bylo uvnitř poměrně hodně lidí a tak najít místo na trochu odpočinku ve vodě bylo celkem těžké a o plavání ani nemluvím.
Interiér mají hezky udělaný ale co mě trochu zarazilo byl bar v bazénu, kde se konzumovalo ve velkém a kelímky všeho druhu lemovaly břeh. No krása pohledět... :-)
V patře nad bazénem se nachází dřevěná pirátská loď a tu musíte vidět!
Uvnitř naleznete i restauraci a jiné vyžití jako masáže, saunu, solnou jeskyni.

A venkovní bazén? Díky za něj! Byl tam dokonce jeden s vyšší teplotou, tuším, že 40°C což bylo v tomhle počasí naprosto super a pro mě obzvlášť, jelikož jsem nějaká teplovodomilná a klidně bych jí ještě ohřála... taková jsme já, divná :-D
Venku pršelo a na nějaké dovádění a objevování okolí mimo vodu to úplně nebylo a tak se stalo, že jsme se rychle domluvili a vyběhli na první tobogán co jsme viděli, že se svezeme.
Ha, byl černý a byl to šok :-) Rozsvítila se zelená, já zajela do té tmavé díry a snad jen padala dolů. No jo, držela jsem si nos celou dobu. Tady malá rada pro holky – držte si raději plavky, jelikož na konci Vás to vyhodí v malém brouzdališti, kde i s malou váhou uděláte slušnou vlnu :-)
Skočili jsme i do vedlejšího tobogánu, no prostě príma. Vedle byly i jiné atrakce, třeba jízda po dráze na nějakých nafukovacích lehátkách, kde vám to mohlo změřit i rychlost :-)
Skvěle jsme si to užili a po výstupech to byla i dobrá změna a odpočinek :-)

Potom jsme navštívili místní supermarket abychom si něco koupili na túry a jeli zpět, kde nás čekala výborná večeře. Dali jsme si halušky se zelím a klobásou, od majitelů penzionu a nechali si nalít i pivo. To Vám byla zase mňamka :-)
U večeře jsme potkali i další ubytované a tak jsme společně prohodili řeč o tom, kde jsme byli, jaké to bylo a kam se ještě chystáme. Takové společné rady a tipy. Byla to skvělá atmosféra a prima večer :-)

A kdo jste byl na Slovensku, navštívili jste Tatralandii nebo jiné místo, líbilo se Vám tam?

Moc se na Vás těším u dalšího článku! :-)