pondělí 10. října 2016

VILLAGE CANDLE

 Black cherry, nová vůně domova!




O Village Candle jsme prvně slyšela, teda, dočetla jsem se, na webu blogerky.cz kde právě vyšel nový článek s novou výzvou. Stačilo opravdu málo, napsat pod článek komentář, proč bych právě já měla být vybrána do soutěže, přidat odkaz na blog a pak už si jen držet palce. 

Jelikož to znělo opravdu lákavě, šla jsem si o značce a jejích produktech něco vyhledat.
Co mě zaujalo, jsou 2 knoty, které by měly zaručit jednak shoření svíčky bez zbývajícího vosku a pak silnější uvolnění vonných esencí.
Možná si říkáte, co je na tom tak zvláštního ale mě osobně trápí, když mi svíčka dohoří a ve sklence je ještě polovina vosku. A dalším důvodem je fakt, má dosavadní zkušenost, že svíčky jsou krásně voňavé jen do té chvíle, než je zapálím. O málokteré vím, i během jejího hoření.
Rozhodla jsem se tedy, že napíšu svůj komentář a zasoutěžím si :-)

Začínající blogerka (vážně, jsem pisálek? ) po všech směrech, to asi nemohlo dopadnout jinak :-)
Celá zasněná do vzorku k testování jsem odjela na dovolenou na Šumavu.
Aby toho nebylo málo, byl tam Free shop. A ve Free shopu měli svíčky! Ne ledajaké svíčky ale Village Candle!
Stojan plný svíček. A já svíčky miluju. Dokážete si představit následující chvíle? Ráj! :-)
Bylo to ´´mé´´ teritorium ale žádnou jsem si nekoupila, jen je vesele očuchávala.
Museli jsme tam ještě jednou, ne kvůli svíčce, to ne! :-D Když jsem stále dokola opakovala, že jí nechci a tvářila se u toho tak šťastně a rošťácky, Honza mi jí prostě koupil :-)

Za chvíli se šlo testovat, jupííííí :-)

Design:
Krásná skleněná uzavíratelná nádoba, která jistě může najít využití i po vyhoření svíčky.

Vůně:
Black Cherry (tart and juicy black cherries) - ze svíčky jsou skutečně cítit višně. Po chvíli hoření krásně provoní Váš pokoj. Jednu vadu to má, začnou se Vám sbíhat sliny jelikož voní jako bonbon :-)

Doba hoření:
Na víčku se uvádí 105 hodin

Hmotnost medium provedení:
Brutto 945g.
Netto 397g.

Cena:
Koupili jsme jí v přepočtu za nějakých 350,- Kč.




Musím říct, že jsem se svíčkou spokojená. Voní naprosto krásně, až jsem sama překvapená, že můžu být na druhé straně pokoje a cítit ji :-) Co se týče hoření, je rovnoměrné a vyšší počet knotů ho ani nijak neurychluje. Uznávám, že cena je vyšší ale myslím si, že za to ta svíčka stojí.

Máte nějakou svíčku od této značky i Vy, jaké jsou Vaše zkušenosti? Napište mi do komentářů :-)

Mějte se krásně a užívejte si provoněné chvíle!

Vaše Ma





1 komentář:

  1. Na začínající blogerku moc pěkné :) zvu tě na svou giveaway :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat