sobota 21. ledna 2017

Po odmlce v novém roce. A co dál?

Ahoj všem! :-)


Než se pustím do nějakého hlubšího psaní, chci Vám na začátek něco říct. Jelikož je tohle můj první příspěvek v tomhle roce, cítím to i jako milou povinnost!


Všem Vám přeji v letošním roce jen to nejlepší! Abyste byli zdraví, šťastní a úspěšní na každém svém krůčku životem!
Tak si letošní rok pořádně užijte a příležitosti, které se Vám naskytnou koukejte pevně chytnou za pačesy a jít si za svým, ať už se to týká čehokoliv co chcete :-)


Přechod z minulého roku do toho letošního byl, naštěstí, poklidný a hladký, takže mě můj oblíbenec, zákon schválnosti, začíná pomalu opouštět, za což jsem mu vděčná.... jupííííí.


A jaký bude letošní rok? Na to se ptám i sama sebe!

Chystám (se na) mnoho změn, které budou probíhat napříč mým životem a to osobním, tak pracovním.

Co se týče mě, tak si v první řadě chci pořídit nějaký supr čupr diář a začít s pořádným organizováním svého času, protože už se v tom nějak ztrácím :-) Když jsme u toho diáře, jaký máte třeba vy? Já osobně uvažuji o DOLLERU a to už od loňského roku, to je co říct teda :-) Líbí se mi totiž jejich koncept, to jak je diář udělaný a hlavně nutí majitele být kreativní, což je třeba pro mě zase něco úplně nového a právě to, co mě láká. Ze svých myšlenek si udělat nějaký vizuál a mít je někde zachované a třeba na nich dál pracovat.

Takže až bude diář, bude řád! :-D

Dál chci proměnit v realitu svá slova o tom, že začnu konečně cvičit a něco dělat. Zkusila jsem si poptat nějaké trenéry a pokud to klapne, tak budu trénovat s jednou mladou a úspěšnou holčinou. Tak jsem na to sama zvědavá a do toho neznáma se i těším ale bude to dřina.
Jinak o koupi sjezdového kola stále uvažuji a pokud ho nekoupím, tak stejně zase podnikneme nějaký výletík do bike parku, tak se zase budete mít na co těšit :-).

Cizí jazyk, konkrétně ájina, to je další moje meta. Jelikož studuji dálkově a jazyk nemám, tak pociťuji, jak to všechno zapomínám a mám problém i se základy. Takže bych se v tomhle směru chtěla také posunout nějak dál a poctivě studovat alespoň sama z těch materiálů, které mám a koukání na filmy s titulky, tak to už je poslechový a nutný bonus abych porozuměla :-).

Učila jsem se i francouzsky. Od střední jsem se jí dál neučila, tak to je ještě horší. A je to velká škoda, jelikož je nádherná a mě vždycky děsně bavilo ráčkovat :-).

Co se týče nějakého zdokonalování se, chtěla bych se zaměřit na vzdělávání v oblasti online marketingu, jelikož mě to začalo víc zajímat. Konkrétně to pro mě znamená copywriting, jelikož texty jsou základ a s tím je úzce spojená především gramatika, a tím chci začít. Dále to je pro mě ovládání sociálních sítí a jejich správa. Nesmím rozhodně vynechat ani žádné nástroje na analytiku webu, PPC, SEO a jak si poradit s reklamou.
A co z toho? Kromě toho, že se hodně věcí dá využít pro blog, otevře mi to dveře tohohle světa a já se mohu ucházet o novou práci o které budu vědět, že mě bude bavit, jelikož se o to sama zajímám a mám k tomu kladný vztah. A kdo ví, třeba budu moci konečně pracovat z domova, kavárny nebo přírody a to bych si moc přála :-).
Takže se i ráda pustím do nějakých online kurzů nebo si něco přečtu, či se zkusím domluvit na nějaké neplacené spolupráci ze které chci vytěžit pouze zkušenosti a být přínosem pro toho, s kým budu spolupracovat.


A do toho chci podnikat víc výletů a vyčistit si hlavu častěji. Nějakou prima dovolenou, klidně zase do hor, jelikož to bylo naprosto fantastické :-). Dále se chci vídat víc se svými kamarády, které zanedbávám, jelikož se rozutekli do všech světových stran.

Aaaaa ještě si předplatit First class páč ten časák prostě žeru, pokud to mohu říct takhle :-). A jiné čtení o osobním rozvoji.
A o technice se raději zmiňovat nebudu... :-D
Chci na nějaký super rockový / metalový koncert (jooo takový Guns n roses) :-). A víc přednášek o cestování. Nějaké kulturní a gurmánské zážitky.


A chci se věnovat Vám, svým nejvěrnějším čtenářům!!! :-)

A co vy, jaké máte plány vy? Je něco, v čem se chcete zdokonalit, čeho chcete dosáhnout? Nebo kam se chcete podívat? Napište mi, jsem moc zvědavá! ;-)


Přeji Vám krásný zbytek dne a těším se na Vás u dalšího článku!


Vaše Ma :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat