sobota 18. června 2016

Prvotina aneb výslech sebe sama

Tímto Vás všechny zdravím - ahooooj!!! :-)


Dlouho jsem přemýšlela o tom, jaká budou má první slova, zda vám říct, jak jsem k blogu přišla, střihnout si rovnou nějaký článek nebo jak to pojmout. Z čista jasna (po dlouhé době přemýšlení, že :-D ) mě napadlo vyzpovídat sama sebe, ač to zní asi trošku praštěně, a trošku vás se mou maličkostí seznámit.

Držte si kloubky jelikož jdeme na toooo! :-)


  • Kdo jsi?
    Když jsem byla malá, říkávala jsem tohle ´´Jsem Želva ninja, vládce všech moří! :-D
  • Jak se jmenuješ?
    ... s úsměvem na tváři odpovídá... Ma Fox
  • Kolik ti je?
    To vám neprozradím :-)
  • Jsi asi hodně tajemná, že?
    Možná malinko :-) Co se týče věku, stejně mi ho nikdo nevěří a jinak, občas jsem děsně tajnůstkářská :-D
  • Čím se zabýváš, studuješ nebo pracuješ?
    ... smích ... Pěkná otázka! Studuji dálkově a pracuji
  • Jaké máš zájmy?
    Od dětství jsem poblázněná do motorek, když ji vidím, zastavím se, když ji slyším, otáčím se... je to bláznivý! ... smích ... Miluju přírodu! Je to pro mě místo, kde dokážu skutečně vypnout a užívat si každý okamžik naplno. Též mám ráda adrenalin, v rámci mezí ale. Ráda si přečtu něco o historii a osobním rozvoji. Baví mě fotit ať už být v roli fotografa nebo objektu. A abych nezapomněla, ráda se jdu podívat i na fotbal ač mi z toho občas tečou nervy.
  • Jaké je tvé oblíbené jídlo a pití?
    Asi jich bude víc, nevadí? Určitě rajská, segedínský guláš, knedlo zelo nebo špenáto! A vůbec, když mi někdo uvaří s láskou, hned to spadá do oblíbených... smích ... a palačinky, samozřejmě!
    Možná to bude znít divně ale miluji černý čaj, nejlépe pravý a hezky sypaný, toho se nikdy nepřepiju.
  • Jaký je tvůj oblíbený film nebo seriál?
    Moc se mi líbí Nepřítel před branami, což je válečná tématika. A seriál? Ehmm... smích ... tamtadadáááá a je to The vampire diaries!
  • O čem chceš ve svém blogu psát, máš určité téma?
    To je dobrá a zároveň celkem těžká otázka, jelikož jedním určitým tématem se zabývat asi nechci. Ráda bych psala o věcech, které mám ráda, které mě zajímají, nějakým způsobem se jim věnuji a tak určitě napíši o motorkách (nečekaně) ... smích ..., cestování, cvičení ke kterému už se musím odhodlat, nějaké motivaci a tak, co se asi naskytne jako zajímavé. Věřím, že každý si tam najde to své a budou i nějací skalní čtenáři :-)
Tak to bylo prvních pár řádků o mé maličkosti :-)
Za každou reakci budu ráda! Jinak se na vás těším u dalšího článku... :-)

Vaše Ma Fox







2 komentáře:

  1. Super článek. :)
    ááááá... upíří deníky ♥ Už aby byly titulky a já viděla nový díl♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujííí ;-)
      Jééé mám radost, že se taky někdo stále dívá! :-) Jsem vždycky děsně zvědavá, co tam zase vymyslí ;-)

      Vymazat