úterý 12. září 2017

Jednoduše off-line! Změna zaměstnání?

Ahoj všem! ;-)


Už je to opravdu dlouho, co jsem tu byla naposledy. Vlastně už ani nevím, kdy to bylo. Jen vím, že v hlavě toho bylo k napsání hodně a stále ještě je, jen jde i o vlastní projekt, který budu držet pod pokličkou i nadále :-)


A co, že je tedy nového?
Kromě toho, že uplynulo několik dní a nocí, rozhodla jsem se, že do konce roku změním zaměstnání.
Žádná změna sama o sobě nikdy nepříjde a tak jsem jí musela jít naproti i já.
V současnosti pracuji jako asistentka a správce interního systému. Důvodů pro změnu mám asi víc, ale ten hlavní je, zkusit něco nového. Možná to zní jako klišé, ale díky blogu jsem se začala zajímat i o dění okolo tohohle onlinu a ráda bych se tomu začala věnovat víc a pěkně naplno :-).




Co jsem pro to tedy udělala?
Počátkem roku to začalo myšlenkou rozšíření si vědomostí díky vzdělávacímu programu od Googlu, Digitální garáž. Pustila jsem se do toho, ale jelikož to pro mě bylo trochu časově náročnější, dala jsem si pauzu.
Koupila jsem si první knížku o online marketingu, další o copywritingu. Nedávno jsem svou sbírku opět rozšířila o další pěkný kousek, akorát ji mám rozečtenou.
Vsuvka: další knižní přírůstek, který teď nepočítám, je kniha o programování v C#
Digitální garáž jsem dokončila v červenci. Od srpna jsem nastoupila do rekvalifikačního kurzu (asi Vám o něm někdy povím i víc), abych získala další rozhled v online světě a zkusila si i nějakou práci s nástroji.


Nejhorší částí je v tomhle koloběhu pro mě asi to, že když už najdu konečně nějaký inzerát a měla bych o pozici zájem, tak nesplňuji jejich požadavky (např. několik let praxe na dané / obdobné pozici v agentuře) nebo naopak požadavky splňuji, ale oni se zkrátka neozvou (nereagování na zaslané CV je teď asi nějak trendy, co jsem se tak bavila i s jinými lidmi).
Každopádně ať jsou nástrahy jaké jsou, tohle chci a jdu dál. Možná jsem jen roztomile naivní, ale vím, že tam někde venku na mě čeká pozice, na kterou si myslím a banda super kolegů :-).


A co Vy, poohlížíte se po jiném pracovním místu, nebo tu svou práci snů už máte, co jste pro ni museli udělat?


Mějte se krásně a užívejte si! ;-)


Ma





Žádné komentáře:

Okomentovat