úterý 21. března 2017

Ze sedla motocyklu - Slapy

Vyhlídka na Slapech - úvodní foto článku

Krásný podvečer ;-)

Věřím, že mnoho z nás má občas tu nostalgickou náladu a ta moje nastala právě teď.

Ráda se s Vámi podělím o své hezké vzpomínky, protože si je každý rád připomínáme.

Tak si udělejte čaj, kávu, či jiný dobrý nápoj a pojďte vzpomínat se mnou! :-)

Bylo nebylo, psal se předposlední srpnový den. Byl slunečný a naprosto ideální na nějaký výlet na motorce. Rozhodly jsme se tedy s mamkou, že se trochu provětráme.

Je pozdní odpoledne a kam jinam se v tuhle hodinu vydat, než na vyhlídku na Slapy.
Nepamatuji se, v kolik jsme z Prahy mohly tak vyrazit, ale na místo jsme dojely asi v 6 hodin.
Pár lidí si na místě již dopřávalo odpočinek. Občerstvení bylo otevřené a tak jsme se mohly po cestě i osvěžit nějakým pitím. Já si dala pivo, ochucené :-)

Jelikož už byl podvečer, sluníčko se začalo pomalounko schovávat za obzor, a tak nás obdařilo krásou zbarveného nebe. Však se na to podívejte :-)


Vyhlídka na Slapech I.

Vyhlídka na Slapech II.

... ty nádherné chvíle, kdy jste naprosto v klidu a nepřejete si nic jiného než to, aby to nikdy neskončilo ...

Vyhlídka na Slapech III.

... netrvalo to moc dlouho a nebe se zalilo do ohnivě oranžové barvy ... 

Západ slunce - ze Slap

Západ slunce - ze Slap II.

... slunko zapadalo, až nebylo pomalu vidět ...

Přes znatelné ochlazení jsme v klidu dopily poslední doušky chmelového nektaru a vydaly se na cestu zpět, domů.

Moto


Nebyla bych to však já, kdybych cestou nevytáhla foťák a nesnažila se tak navždy zachytit nějaké okamžiky z naší jízdy.
Nepoužívám žádné speciální vybavení, ani fotky nikterak neupravuji. Jelikož je to foceno v pohybu, jsou mnohé z nich rozmazané a to je pro mě dělá naprosto dokonalé, jelikož přesně vystihují daný moment. Myslím, že už jsem se o tom někde vyjadřovala, já ty rozmazané fotky miluji!!! :-)

Foto z motorky za jízdy

... no řekněte, není to nádherné? ...

Foto z motorky za jízdy II.

Sláva nazdar výletu, už jsme tady, už jsme tu. Celé a s dalším hezkým zážitkem :-).

Pokud tuhle vyhlídku neznáte, tak doufám, že Vás to trochu inspirovalo k výletu.

Všem děkuji za přečtení! :-) 

Speciální poděkování patří mamce za to, že mě vyvezla! Děkuji!!! ;-)


A jaké je Vaše oblíbené místo? Napište mi a třeba bude další článek právě o něm :-)

Mějte se krásně!

Vaše Ma


Žádné komentáře:

Okomentovat